Monday, December 22, 2014

MENGAPA SAYA MEMBACA

Assalammualaikum

Quote yang saya rasa sangat menarik dijumpai di Pinterest. Ia sangat betul dan tepat. Ini adalah salah satu sebab paling besar kenapa saya sangat gemar membaca novel. Ia akan membawa saya ke tempat-tempat yang selalu saya idamkan untuk pergi. Membawa saya merasai juga akan apa yang ada di tempat tersebut tanpa perlu bersusah payah mengumpul duit atau bersusah payah untuk sampai ke situ.

Kadang-kadang tempat tersebut tiadalah wujud di muka bumi ini jadi ia akan menguatkan pula kepakaran imaginasi saya yang memang sudah di asah kuat sejak kecil lagi. Jenis-jenis orang kuat berangan


2 comments:

  1. ok. sangat terkesan kat hati. ringkas tp bak kata org, 'deep'.

    *dah lama x baca novel T-T

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...