Thursday, December 29, 2011

ALHAMDULILLAH

Assalammualaikum

setelah beberapa ketika meninggalkan blog ini tanpa khabar berita, mood dan ilham saya bukan sahaja sudah kelaut, tetapi mungkin telah tengggelam, lemas dan sudah sampai pun ke dasar laut tersebut. untuk menulis beberapa perkataan pertama entri ini pun mengambil masa beberapa minit, dan kemudian dipadam semula kerana dirasakan tidak sesuai, kemudian ditulis semula, dipadam semula dan akhirnya telah memakan masa beberapa jam. mungkin jika tidak diteruskan juga akhirnya akan memakan masa beberapa hari.

sudah kriktikal sungguh!

apapun, abaikan segala masalah ‘idea-blackout’ saya ini kerana saya ada sesuatu untuk dikongsi bersama anda semua. sambil senyum dalam hati.

sebelum ini, pernah saya menceritakan bagaimana saya telah menghadiri beberapa temuduga pekerjaan dan telah mendapat satu tawaran daripadanya. Alhamdulillah, saya telah mendapat satu lagi tawaran lain dan setelah berfikir beberapa saat (baca: tanpa berfikir panjang) saya telah menerima tawaran tersebut dengan hati yang terbuka dan redha.

jadi, sukalah untuk saya menceritakan berita gembira ini kepada anda semua almaklumlah salah satu tujuan blog ini diwujudkan pun untuk berkongsi keriangan dan kegembiraan yang sedang terjadi dalam kehidupan saya.

JENG JENG JENG!!!!

20111228_212054

inilah posisi yang telah ditawarkan kepada saya. Alhamdulillah, syukur pada Allah yang sentiasa memberikan rahmat dan nikmat kepada hambanya walapun hambanya yang satu ini sering mengabaikan segala tanggungjawab dan perintah yang telah diwajibkan. Ampunkanlah dosaku Ya Allah dan aku sangat bersyukur atas nikmat indah ini.

Wahai Syamil, nikmat Allah yang manakah lagikah yang kamu dustakan?

20111228_212158

di atas pula adalah jabatan di mana saya ditempatkan beserta lokasi dan tarikh untuk mendaftar masuk sebagai PEKERJA di syarikat tersebut. 3 januari, tingggal beberapa hari saja lagi untuk bersenang lenang di rumah. aduhai

cuba anda teka syarikat apakah yang sangat bermurah hati mengambil saya sebagai pekerja ini?

JAWAPANNYA ADALAH…

banner_20101130

sekian terima kasih

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...