Wednesday, October 12, 2011

INI ADALAH KAU ILHAMKU 2.0

Assalammualaikum

image

selesai juga membina satu blog baru. ia dinamakan KAU ILHAMKU 2.0.

kini saya telah membuat satu keputusan yang drastik, dirasakan betul dan mungkin baik untuk diri sendiri.

keputusan itu adalah dengan membezakan blog peribadi dan blog umum.

dengan ini saya memperkenalkan bahawasanya blog KAU ILHAMKU 2.0 ini akan menjadi blog peribadi saya yang ulung dan satu.

semua perkara apa yang berlaku pada diri saya, kenangan, harapan mahupun coretan sakit hati hanya akan diletakkan di blog ini.

blog KAU ILHAMKU pula terus akan menjadi blog umum untuk saya terus berkongsi pelbagai perkara daripada seantero dunia sepertimana yang anda lihat sekarang banyak gambar-gambar menarik, pelik, aneh dan indah dipamer di blog tersebut

keputusan ini dibuat lantaran memikirkan saya perlu satu platform khusus untuk menjadi bahan nostalgia di waktu senja nanti.

juga untuk berkongsi kepada sahabat handai, khalayak pembaca dan siapa sahaja berkenaan kehidupan personal saya yang layak dan boleh dikongsi

secara mudahnya jua, blog ini memudahkan untuk sesiapa sahaja untuk mengenali saya dengan lebih mendalam. jika ada

Insyaallah, saya akan istiqamah dengan blog ini dengan entri yang khusus dan tidak bercampur baur.

terima kasih kepada yang mungkin tersinggah ke blog sangat tidak popular ini

kunjungan anda amat saya hargai tiada terhingga dan percayalah kasih sayang saya telah menjadi milik anda. senyum dalam hati

sekian

wassalam

No comments:

Post a Comment