Friday, October 14, 2011

BAGAIMANA IA BERMULA KAU ILHAMKU 2.0

Assalammualaikum

saya tidak tahu bagaimana hendak bermula dengan blog baru ini. hakikatnya blog personal baru ini. sudah bertahun lamanya saya menjadi seorang blogger. sekejap aktif sekejap pasif, ada waktu jadi mati. kini ingin bermula untuk sebuah blog baru yang menceritakan hal sendiri, tidak semudah yang disangka

blog KAU ILHAMKU adalah sebuah blog yang bercampur baur, bermula dengan keinginan untuk mempunyai blog sebagai medium meluahkan perasaan dan berkongsi renta kehidupan. blog tersebut berubah pula menjadi blog umum. jujurnya, blog yang mengutamakan trafik dan earning kerana kegilaan saya melihat mereka yang berjaya dengan NUFFNANG, ADVERLETS, MANGGA ADS, dan lain-lain

saya memang seorang yang sangat mudah bertukar fikiran dan berubah hati. juga mudah dipengaruhi. pabila melihat sesuatu itu berjaya dan hebat akibat daripada melakukan sesuatu perkara. saya akan mudah mengikut. kemudian pabila saya kurang merasai kejayaan itu. saya akan putus asa dan berhenti. itulah saya. dahulu. tetapi sekarang saya sudah mengambil pengajaran

kini saya mengambil keputusan. drastik dan cepat. berdasarkan pengajaran yang saya dapatkan. blog ini akan menjadi platform saya berkongsi pelbagai perkara peribadi yang layak dikongsi. manakala Blog KAU ILHAMKU akan menjadi blog berkongsi pelbagai perkara umum yang dirasakan menarik perhatian, berinformasi, mencuit hati dan apa sahaja. pasti tiada kena mengena dengan saya

sekarang tibalah anda ke blog personal saya sendiri. boleh anda untuk mengenali saya dengan lebih mendalam di sini dan saya juga ingin mengenali anda di sini. semoga kita semua boleh terus bersilaturrahim. Insyaallah.

2 comments: